Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Γυναίκα κόλαση ! Η Βάσω Παπαγεωργίου μας συστήνεται

Όνομα :  Βάσω     Επίθετο: Παπαγεωργίου

Ζώδιο :   Κριός                     

πρώτη εμφάνιση :Στα 17 στο bazar (Κορυδαλλό)

Σπουδές : Λογιστική ΤΕΙ Χαλκίδας 

Ενδιαφέροντα :Χορός, Γυμναστική και καλή παρέα

Στόχος – Φιλοδοξίες :  Να γίνω μια καταξιωμένη χορεύτρια αλλά πάνω απ όλα να εξασκήσω το επάγγελμα που σπουδάζω τώρα.  

 Και τώρα : Χορεύω σε club εντός και εκτός Αθήνας

Στιγμή αδυναμίας : Όταν αντικρίζω σοκολάτες !!! Δύσκολο να πω όχι σε μια  Lacta

Ελεύθερη – Δεσμευμένη :Αυτή την εποχή δεν είμαι σε σχέση έχω άλλες προτεραιότητες όπως να τελειώσω την σχολή μου. Αλλά αν μου τύχη κάτι να μου κεντρίσει το ενδιαφέρων δεν θα πω όχι. 

Υπάρχει σήμερα φλερτ: Νομίζω πως αυτή την εποχή δεν υπάρχει φλερτ ... είναι περίεργος ο τρόπος προσέγγισης ανάμεσα στα δυο φύλα και οι περισσότεροι- ες  έχουν στο μυαλό τους ένα σκοπό.

Το ιδανικό αρσενικό :Ιδανικό αρσενικό για μένα είναι αυτός που χρησιμοποιεί το μυαλό του και ξέρει να τραβήξει ιδιαίτερα την προσοχή μου

Αγαπημένη ταινία :Δεν είμαι και τόσο του κινηματογράφου αλλά ο Τιτανικός είναι από τις πιο αγαπημένες μου. 

Στέκι :Μια καφετέρια στο Αιγάλεω που πάω με τις φίλες μου να απολαύσω τον καφέ μου.  

Αξεσουάρ :Πάντα μέσα στην τσάντα μου είναι το κινητό μου αλλά και μια κολόνια ! 

Ταξίδι :Έχω ταξιδέψει εκτός Ελλάδας αλλά τα ελληνικά νησιά δεν τα αλλάζω με τίποτα αγαπημένος μου προορισμός είναι η Ρόδος και η Σαντορίνη 

Καλή συνήθεια :Είμαι πάντα στην ώρα μου χαχα (σπάνιο για γυναίκα ?) κι' όμως γίνεται ! 

Κακή συνήθεια :Φωνάζω δυνατά όταν μιλάω μου βγαίνει αυθόρμητα και δεν μπορώ να το ελέγξω.

Facebook name : silia dance


Δείτε παρακάτω και τις άλλες φωτογραφίες της σέξι Βάσω .........












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...