Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Η σέξι Ναστάζια Μητροπούλου ξανά χτυπά και σκοράρει στο τραγούδι

Η Ναστάζια μας εξομολογείται,
 Ποια είναι τα σχέδια σου για το 2012 ?  : Φέτος τα σχέδια μου είναι να συνεχίσω το τραγούδι με τον συνεργάτη μου Γιάννη Ιορδανόγλου και να βρω χρόνο να ξανά ασχοληθώ με την ζωγραφική την οποία και λατρεύω !
 Τι περίμενες να σου φέρει ο Αγ. Βασίλης ?.....

Δεν περίμενα να μου φέρει τίποτα ! Ότι είναι σημαντικό στην ζωή μου το έχω, έχω τους ανθρώπους που αγαπάω, έχω την υγεία μου και χαρά οπότε είμαι μια χαρά !!!
 Σε φοβίζει η οικονομική κρίση ? : Φυσικά και με φοβίζει αλλά προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά και πως κάποια στιγμή τα πράγματα θα αλλάξουν ! Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση αλλά και πάλι δεν μπορούμε να το βάλουμε κάτω ......
 Τι έχεις να πεις για τα κορίτσια του Θέμου ? : ΑΑΑΑ τι να πω είναι κούκλες ...ξεχωριστές ! και οι συμπαρουσιάστριες αλλά και οι χορεύτριες που βάζει ο Θέμος ....ξέρει να τις επιλέγει !






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...