Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Νανά Αρβανιτάκη "Κόβει την ανάσα με το τέλειο κορμί της"





Όνομα : Επίθετο: Νανά Αρβανιτάκη

Ζώδιο : Ιχθείς

Πρώτη εμφάνιση : Πελοποννησιακά καλληστεια 2010

Σπουδές : Αισθητηκή

Ενδιαφέροντα : Ταξίδια,φωτογραφία,μουσική

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να έχω την υγεία μου όπως και οι ανθρώποι που αγαπώ και όλα τα άλλα έρχονται...

Και τώρα : Ετοιμάζω κάποιες δουλίτσες,αλλά κυρίως έχω δώσει χρόνο στον εαυτό μου να περάσει καλά αυτό το διάστημα και να χαλαρώσει..

Στιγμή αδυναμίας : Πολλές θα έλεγα καθώς είμαι και πολύ ευαίσθητη..Κυρίως όμως μπροστά στους ανθρώπους που αγαπάω υπερβολικά

Το ιδανικό αρσενικό : Μάλιστα...Μεγάλη κουβέντα! ...

Υπάρχει σήμερα φλερτ : Το φλερτ είναι μέσα στη ζωή!Αν και τελευταία έχει χαθεί ερκετά
¨
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Αν και είμαι της σχέσης,ελεύθερη..

Αγαπημένη ταινία : saw

Στέκι : Κολωνάκι-Γκάζι

Αξεσουάρ : Παπούτσια!!!!!!!!!!

Ταξίδι : Ελλάδα- ΛΕΥΚΑΔΑ!!! Εξωτερικό-ΤΑ'Ι'ΛΑΝΔΗ

Καλή συνήθεια : Να βοηθάω τον δίπλα μου όποτε και αν με χρειαστεί

Κακή συνήθεια : Η νύχτα !!!
Facebook name : Nana Arvanitaki

Twitter : -
 Δείτε παρακάτω και τις άλλες καυτές φωτογραφίες της.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...