Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Μαρία Κλάδου .....η σέξι αθλήτρια



Όνομα :  Μαρία                           Επίθετο:  Κλάδου 

Ζώδιο : Ιχθύς 

Πρώτη εμφάνιση : Στο Ευρωπαϊκό κύπελο με την Εθνική ομάδα 

Σπουδές : ΤΕΦΑΑ

Ενδιαφέροντα : Στίβος και ατελείωτο shoping

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να προσπαθώ πάντα για το καλύτερο και να βάζω στόχους.

Και τώρα : Συνεχίζω την προσπάθεια με όλο μου το είναι για τον επόμενο στόχο μου.

Στιγμή αδυναμίας : Τα θέλω όλα δικά μου όταν όμως θέλω εγώ.

Το ιδανικό αρσενικό :Τζεντελμαν ! 

Υπάρχει σήμερα φλερτ :Πάντα θα υπάρχει όταν βλέπουμε κάτι ωραίο δεν το προσπερνάμε .....

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δύσκολο να είμαι ελεύθερη  

Αγαπημένη ταινία : Όταν με κοιτάς στα μάτια 

Στέκι : Γλυφάδα 

Αξεσουάρ :Ρολόι 

Ταξίδι : Το χειμώνα στην Αθήνα το καλοκαίρι στην πανέμορφη Κρήτη μου 

Καλή συνήθεια : Πρόσχαρη, χαμογελαστή.

Κακή συνήθεια :Μοθ την σπάει όταν κάποιος μου κάνει πλάκα και εγω το παίρνω στα σοβαρά.....γκρρρρρρ 

Facebook name : Μαρια Κλαδου 

Twitter :-

Δείτε και τις άλλες φωτογραφίες παρακάτω.....










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...