Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Μαριέλα Βάκρα (από την Θεσσαλονίκη καυτή όσο ποτέ)

Όνομα : Μαριέλα    Επίθετο: Βάκρα  
Ζώδιο : Δίδυμος
πρώτη εμφάνιση : Στα 17 μου σε επίδειξη μόδας στην Καβάλα
Σπουδές : Σπουδάζω νοσηλευτική
Ενδιαφέροντα : Μου αρέσει η μουσική το modeling και η ιππασία
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ολοκληρώσω με επιτυχία τις σπουδές μου και να συνεχίσω τον δρόμο που έχω χαράξει στην ελληνική showbiz. Με ενδιαφέρει σύντομα να αναγνωριστώ στην δουλειά μου και να γίνω μια πραγματική σταρ όπως ονειρεύομαι.  
Και τώρα : Αυτή την εποχή ασχολούμαι με επιδείξεις μόδας και φωτογραφίσεις,  μάλιστα  ετοιμάζομαι σύντομα να τραγουδήσω.
Στιγμή αδυναμίας : Ατελείωτες ώρες shopping, ξοδεύω πολλά χρήματα και δύσκολα από το μεγάλο μου πάθος μου.
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Αυτή την εποχή είμαι μόνη μου δυστυχώς δεν έχει βρεθεί ακόμα ο Πρίγκιπας τον ονείρων μου.  
Αγαπημένη ταινία : Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη  μου αρέσουν πολλές.
Στέκι : Δεν έχω συγκεκριμένο, συχνάζω στα πιο in καφέ και Club της Θεσσαλονίκης
Αξεσουάρ :  Γυαλιά ηλίου, ακριβά αρώματα και ρούχα.  
Ταξίδι : Ντουπάι
Καλή συνήθεια : Υγιεινή διατροφή και γυμναστήριο.
Κακή συνήθεια : Να ξοδεύω πολλά λεφτά
Facebook name : Mariela Vakra
Twitter :-
πριν δείτε της υπόλοιπες φωτογραφίες πάρτε τα χάπια σας............












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...