Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Η Ιωάννα Καβανόζη μας εξομολογίται για όλα...

1.Το 2009 σε είχαμε γνωρίσει μέσα από το real show του alpha αγρότης μόνος ψάχνει.Πως πήρες την απόφαση να λάβεις συμμετοχή;  
 Ήταν μια απόφαση της στιγμής.Ήμουν 21 χρόνων είδα τη διαφήμιση και δήλωσα συμμετοχή δίχως να το σκεφτώ.Δεν περίμενα ποτέ πως θα με διαλέξουν και θα φτάσω ως το τέλος.  
2.Σε ευνόησε πουθενά η συμμετοχή σου στο παιχνίδι;  
 Όχι το αντίθετο θα έλεγα.Ο κόσμος αν και τα βλέπει τα κρίνει αρνητικά.Έχει τύχει να με κοροϊδεύουν γιαυτό.  
3.Πώς και πότε αποφάσισες να ασχοληθείς με τη δημοσιογραφία;  
 Από το δημοτικό ήξερα πως θέλω να...
γίνω δημοσιογράφος.  
4.Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι στη ζωή σου τι θα ήταν αυτό;  
 Τίποτα.Έχω μάθει από τα λάθη μου.Όλα είναι εμπειρίες.  
5.Τι συνηθίζεις να κάνεις τον ελεύθερο σου χρόνο;  
 Συνήθως περνάω το χρόνο μου με την παρέα μου,τους ανθρώπους που αγαπάω. 
6.Έχεις κάποιο στέκι; 
 Ξεχωρίζω δυο μαγαζιά στα οποία βγαίνω με τους φίλους μου.Το ένα είναι το bitter lemon το οποίο είναι στη γειτονιά μου και το άλλο το markiz που βρίσκεται στην παραλία της Θεσσαλονίκης.  
7.Τι είναι για σένα ευτυχία;  
 Ευτυχία είναι να κάνω πράγματα που με γεμίζουν.  
8.Πως ένιωσες όταν είδες την προσωπική σου ζωή να προβάλλεται από τα media;  
 Όχι και πολύ ωραία.Είναι άσχημο να βγαίνεις με το σύντροφό σου και τα βλέμματα να είναι στραμμένα πάνω σου.Είμαι 26 χρόνων και θέλω να είμαι με το σύντροφό μου δίχως να με κοιτάνε ή να με σχολιάζουν.Έφτασα σε σημείο να μη μπορώ να το διαχειριστώ και να νιώθω άσχημα για την προβολή των προσωπικών μου στιγμών.Έκλαιγα όταν διάβαζα δημοσιεύματα που έλεγαν τότε για τρίτο πρόσωπο ενώ ήξερα πως δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο.  
9.Αυτό το διάστημα είσαι δεσμευμένη;  
 Δέσμευση θεωρώ τα συναισθήματά μου απέναντι σε έναν άνθρωπο ακόμα κι αν αυτός δε νιώθει το ίδιο με μένα.  

10.Έχεις ερωτευτεί ποτέ;  
 Αν εννοείς έρωτα αυτό που βλέπουμε στις ταινίες όχι.Αν και θα το ήθελα πολύ.Αλλά έχω ζήσει μεγάλα πάθη.  
11.Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει για έναν άντρα;  
 Δε λέω γιατί θα με κοροϊδεύουν οι φίλοι μου μετά.  
12.Σκέφτεσαι κάποια στιγμή στη ζωή σου το ενδεχόμενο του γάμου.  
 Νομίζω πως όχι.Τρέμω μόνο στην ιδέα μιας τέτοιας δέσμευσης.  
13.Πες μου τρία τραγούδια που ακούς αυτό το διάστημα;  
 Το Ασε με του καρδιακού μου φίλου Κωνσταντίνου Καραγέλη.Το Φεγγάρι μου του Σάκη Βέρρου και το Ψάξε με του Χρήστου Δάντη.  
14.Έχεις δηλώσει ότι οι αγαπημένοι σου προορισμοί είναι ο Έβρος και η Κωνσταντινούπολη.Γιατι;  
 Ο Έβρος γιατί κατάγομαι από δυο χωριά εκεί το Τυχερό και τα Λαγυνά και έχω φίλους και περνάω τέλεια κάθε φορά που πάω.Όσο για την Κωνσταντινούπολη έχω δηλώσει ότι θέλω να μείνω μόνιμα εκεί.Τη θεωρώ την πιο όμορφη πόλη του κόσμου.  
15.Και για το τέλος αν μπορούσες να κάνεις τρεις ευχές ποιες θα ήταν;  Να έχω υγεία εγώ και οι άνθρωποι που αγαπώ.Να συνεχίσω να δουλεύω ως δημοσιογράφος.Να βρω τον ιδανικό σύντροφο για μένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...