Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Έλενα Φάκου η Σέξι εκδίκηση της ξανθιάς "underground chic"


Όνομα :  Έλενα               Επίθετο: Φάκου
Ζώδιο :    Τοξότης                    
πρώτη εμφάνιση : Video clip "Πάμε όλοι μαζί σε μια παραλία" Ημισκούμπρια
Σπουδές : Φιλοσοφική Σχολή Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, ειδίκευση Ψυχολογία
Ενδιαφέροντα : Συγγραφή βιβλίων, κολλάζ, συλλογή αξεσουάρ και καρτ-ποστάλ
Στόχος - Φιλοδοξίες :  Να καταξιωθώ επαγγελματικά , να αγαπήσω και να αγαπηθώ με πάθος και διάρκεια, να παραμείνω μια εμφανίσιμη γυναίκα.
 Και τώρα : Αρχίζουν τα δύσκολα στην Ελλάδα.
Στιγμή αδυναμίας : Λυγίζω όταν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα υγείας οι γονείς μου
Ελεύθερη - Δεσμευμένη : Δεσμευμένη αυτή την περίοδο καρδιά και σώμα. Ελεύθερη στο πνεύμα.
Υπάρχει σήμερα φλερτ : Κακής ποιότητας.
Το ιδανικό αρσενικό :Δεν υπάρχει τίποτε ζωντανό που να είναι ιδανικό.
Αγαπημένη ταινία : Forest Gump
Στέκι : To σπίτι μου
Αξεσουάρ :Όλα τα αξεσουάρ είναι θησαυροί. Παίζω μαζί τους και μετατρέπω το total black look που αγαπώ κάθε φορά σε κάτι ξεχωριστό.
Ταξίδι :Η ομορφότερη πόλη που έχω επισκεφθεί μέχρι σήμερα, η Πράγα. Στόχος, να πατήσω το πόδι μου στην Νέα Υόρκη.
Καλή συνήθεια :Να βοηθώ τον πλησίον μου.
Κακή συνήθεια :Καπνίζω.
Facebook name : Εlena G. Fakou-Swkianou
Twitter : Ι don't tweet.
 Δείτε παρακάτω τις σέξι φωτογραφίες της Έλενα !!!!!!!!  


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...