Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Γνώρισε την συγκλονιστική Μαρίνα και δεν θα χάσεις !

Όνομα :  Marina                Επίθετο: Mac

Ζώδιο :  Υδροχόος                      

πρώτη εμφάνιση : Πρωινό καφέ 

Σπουδές : Αισθητικός

Ενδιαφέροντα : Γυμναστήριο, ταξίδια και βιβλία

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να πραγματοποιώ πάντα τους στόχους μου και να είμαι επικεντρωμένη στα θέλω μου  
 Και τώρα : Βρίσκομαι στο πρώτο στάδιο των ονείρων μου ώστε να κάνω πραγματικότητα αυτό πάντα ήθελα (να είμαι αφεντικό του εαυτού μου 
Στιγμή αδυναμίας : Τα γλυκά

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Προτιμώ να μην απαντήσω.

Υπάρχει σήμερα φλερτ : Είμαι της άποψης ότι όσο και να περνάνε τα χρόνια πάντα θα υπάρχει αυτό το γλυκό φλερτ (αλλά σίγουρα υπάρχει)

Το ιδανικό αρσενικό :Με εξιτάρουν πολύ οι άντρες με αυτοπεποίθηση, αποφασιστικότητα και πάνω απ’ όλα έχουν καταλήξει στα θέλω τους …Απεχθάνομαι τους δήθεν και τους άντρες που πιστεύουν ότι έχουν το πάνω χέρι επειδή μπορεί να έχουν από πίσω τους κάποια δημοσιότητα η χοντρό πορτοφόλι.

Αγαπημένη ταινία : Sweet november

Στέκι : Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο. Όταν είμαι με ανθρώπους και παρέα που με καλύπτει πάω παντού.

Αξεσουάρ : χαχαχαχα……το κινητό μου και ο υπολογιστής μου.

Ταξίδι : Μου αρέσουν τα ταξίδια και ειδικά τον χειμώνα γιατί λατρεύω τα χιόνια.

Καλή συνήθεια : Η καλοσύνη μου και η ευαισθησία μου

Κακή συνήθεια : Η ξεροκεφαλιά μου και το αγύριστο κεφάλι μου

Facebook name : Marina mac

Δες παρακάτω και τις άλλες φωτογραφίες στης συγκλονιστικής Μαρίνας .......












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...