Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Μαρία Μέμα ........ Απλά πανέμορφη.





Όνομα : Μαρία Επίθετο: Μέμα 

Ζώδιο : Σκορπιός 


Πρώτη εμφάνιση : Σε φωτογράφιση για περιοδικά 


Σπουδές :
Βρεφονηπιοκόμος


Ενδιαφέροντα : Το modeling ο χορός και η μουσική 


Στόχος – Φιλοδοξίες : Να πηγαίνουν όλα καλά στην ζωή μου και να πραγματοποιηθούν τα όνειρα
μου 


Και τώρα : οι σπουδές μου και το modeling 


Στιγμή αδυναμίας : Η μεγαλύτερη αδυναμία μου είναι το αγόρι μου που αγαπάω. 


Το ιδανικό αρσενικό : Όμορφος, γλυκός και
ειλικρινής πάνω απ όλα.


Υπάρχει σήμερα φλερτ : εεεε .... ΝΑΙ


Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη ! 


Αγαπημένη ταινία : Τιτανικός 


Στέκι : Στο Μικρολίμανο και Γλυφάδα.



Αξεσουάρ : Σκουλαρίκια, βραχιόλια και κάθε λογής γυναικείο αξεσουάρ :) 


Ταξίδι : Παρίσι 

Καλή συνήθεια : Μου αρέσει πολύ να
αθλούμαι.


Κακή συνήθεια : εεεεε τωρα κακή απλά μου αρέσει πολύ να κοιμάμαι 


Facebook name : Maraki Love


Twitter :- 



Δείτε παρακάτω και τις άλλες φωτογραφίες της καυτής Μαρίας....














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...