Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Χρύσα Πατσιάδου


Όνομα : Επίθετο: Χρύσα Πατσιάδου
Ζώδιο :Παρθένος
πρώτη εμφάνιση :Σε βίντεο κλιπ του Ominus & Rook ''Όλο το μαγαζί''
Σπουδές : πέρυσι τελείωσα την τρίτη λυκείου κ σπουδάζω σε ιδιωτική σχολή
Ενδιαφέροντα : ο χορός
Στόχος - Φιλοδοξίες :Στόχος μου είναι να ανοίξω μια δική μου επιχείρηση που να έχει σχέση μ επαγγελματικό μακιγιάζ κ ονυχοπλαστική , ενώ παράλληλα να ασχολούμαι κ με το modeling..
Στιγμή αδυναμίας : στις γόβες !!τις θέλω όλες!!!!!!!!!! χαχα..
Ελεύθερη - Δεσμευμένη :Ελεύθερη
Αγαπημένη ταινία : Fast & Furious
Στέκι : το σπίτι μου!
Αξεσουάρ : τσάντες !!!τις λατρεύω!!!
Ταξίδι : Ισπανία
Καλή συνήθεια : Είμαι ειλικρινής
Κακή συνήθεια : Είμαι πολύ εγωίστρια
Facebook name : Xrisa Xrisaki Gataki
Twitter :δεν έχω αλλά σκέπτομαι να φτιάξω!!!
Δείτε και τις υπόλοιπες φωτογραφίες της Χρύσας παρακάτω.........  












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...