Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Α.Ρέμος απαντά για πρώτη φορά για τη σεξουαλικότητά του


 Όπως είπε ο τραγουδιστής σε γνωστό περιοδικό και τον τολμηρό δημοσιογράφο που τον ρώτησε για τις φήμες που τον θέλουν gay, ποτέ δε διαφήμισε την σεξουαλικότητα του. «Με το ζόρι gay δε γίνεται κανείς», λέει ο τραγουδιστής και συμπληρώνει… «Μαζεύω μέσα μου τόσα πολλά, ελπίζω να μην εκραγεί η βόμβα τόσο πολύ».
Όσο για το πόσο τον έχει επηρεάσει όλο αυτό ψυχολογικά; «Μέσα σε ένα ενάμιση χρόνο άσπρισαν τα μαλλιά μου. Έχω πληρώσει μεγάλο ψυχολογικό αντίτιμο για την υπομονή που κάνω», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Ρέμος.
Το όλο θέμα, πάντως, έκανε έξαλλο το Γιώργο Λιάγκα που γνωρίζει προσωπικά τον τραγουδιστή και έχουν ταξιδέψει μαζί, στην Ιταλία για την εκπομπή του που έκαναν στο Maranelo στην πίστα της Ferrari, όταν ακόμα ήταν στο STAR. Σχολιάζοντας με το πάνελ του τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Ρέμος, είπε: «Μην τρελαθούμε! Δεν πρέπει ο κάθε Ρέμος, επειδή υπάρχει μια ηλίθια φήμη, να βγαίνει και να λέει: Δεν είμαι gay!… Και για μένα μπορεί να το πουν, ξέρω γω! Τι να κάνω τώρα; Δεν είναι όλοι gay! Ο άνθρωπος είναι γυναικάς! Τι να λέμε…»
Μεταξύ όλων των παραπάνω, ο δημοφιλής τραγουδιστής μίλησε και για την άσχημη εμπειρία του από τον Ηρακλή: “Έχω δεχτεί χιλιάδες απειλές για τη ζωή μου. Δεν έχω απαντήσει. Κάποιοι το έχουν εκλάβει ως αδυναμία. Είναι δύναμη να σε χτυπάνε και να μην απαντάς” και συνέχισε: “Ότιδήποτε έκανα εκτός τραγουδιού με έκανε να πονέσω. Το μόνο που κάνω καλά είναι να τραγουδάω”.
http://nyxtobaths.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...